روسيه براي جذب گردشگر تسهيلات گسترده‌اي ارائه مي‌دهد

به گزارش ميراث آريا(Chtn)،‌ دولت روسيه براي خروج از بحران جذب گردشگر و به دست آوردن رتبه‌اي قابل توجه در ميان مقصدهاي پرگردشگر جهان، درصدد است تسهيلات گسترده‌اي را در سيستم‌هاي مختلف گردشگري خود به وجود آورد.

تسهيل در سامانه جاده‌اي و توسعه پورتال‌هايي براي ارائه اطلاعات مفيد به گردشگران خارجي در شهر مسکو، همچون ديگر پايتخت‌هاي جهان از جمله برنامه‌هايي است که در طرح توسعه سال 2011 اين کشور گنجانده شده است.

کارشناسان معتقدند، کم بودن تعداد گردشگران در روسيه به دليل نبود شبکه توسعه يافته‌ امکانات گردشگري در کشور و وجهه نامناسب آن در خارج از مرزها است. هتل‌هاي پايتخت اين کشور گران‌ترين هتل‌هاي جهان بوده و گوي سبقت را حتي از نيويورک، پاريس و هنگ کنگ نيز ربوده اند.

مقامات سازمان گردشگري روسيه توسعه هتل‌هاي يک، دو و سه ستاره، مهمانسرا و ميني هتل‌ها را در شهر مسکو ضروري دانسته و اعلام کردند، اين هتل‌ها نه تنها در حومه شهر بلکه بايد در مجاورت ابنيه تاريخي ساخته شوند.

پيش بيني ‌مي‌شود، اجرايي شدن برنامه‌هاي مورد نظر مقامات روسيف شمار گردشگر در اين کشور را تا سال 2016 افزايش داده و منجر به جذب 15 ميليون گردشگر به صورت سالانه شود./109

انتهای پیام/

کد خبر 1389121027